O INICIO DAS RELACIÓNS SEXUAIS NOS
ADOLESCENTES
Obxectivo:
·
Dar a coñecer os datos relativos os inicios
das relación sexuais nos adolescentes
·
Comparar os datos que fan referencias os
adolescentes españoles frente os adolescentes franceses
Destinatarios:
·
Alumnado de 3º da ESO do IES Catabois
Profesorado:
·
Sonia Anido Doeijo
Temporalización:
·
Unha sesión de 50 minutos
Desenvolvemento da actividade:
Organizouse o desenvolvemento da actividade en unha sesión. A profesora
expuxo os datos atopados mediante unha búsqueda en Internet. Tratábase de
comparar a idade en que os adolescentes españois teñen a súa primeira relación
sexual, entendendo a relación coa penetración fronte a idade dos adolescentes
franceses con respecto a esa relación sexual.
Os datos atopados na rede nos mostran
unha clara diferenza de idade entre os españois e os franceses. En Francia, a
pesar de estar estipulado como 15 anos, a idade legal para ter relacións
sexuais, os adolescentes franceses comezan a ter relacións como penetración a
partir dos 16 anos. En España, sucede o caso contrario, xa que a idade legal
está fixada en 16 anos, pero os adolescentes españois teñen a súa primeira
relación sexual con penetración con 15 anos.
A profesora
puxo en común estes datos cos alumnos e comprobou que a idade que viña
recollida nos estudios non distaba moito
da idea que tiñan os alumnos respecto o inicio das relacións sexuais en España.
Tamén se comprobou que os alumnos tiñan claro que esas relacións en Francia
tiñan que ser máis tardías que en España. Algúns alumnos recoñecían que eles xa
tiveran relacións sexuais con penetración, aínda que a profesora optou por non
facer directamente esa pregunta. A resposta por parte deles saíu de forma espontánea.
Intentouse
analizar as causas polas que un/a adolescente decide ter a súa primeira
relación sexual con penetración. Case todos estiveron de acordo que inflúe
moito no medio no que te moves, cos compañeiros que soes estar, se eles xa
tiveron relacións sexuais ou pola contra non as tiveron aínda.
Conclusión:
Foi unha
sesión moi amena onde cada alumna aportou o seu punto de vista e puidemos poñer
en común opinións moi diversas e incluso xenaramos un pequeno debate que estivo
moi entretido e produtivo.
Ningún comentario:
Publicar un comentario