FICHA 7
ACONCEPCIÓN E CONCEPCIÓN
Obxectivo:
·
Contribuir ao coñecemento da
erótica persoal
·
Potenciar o uso do
preservativo como método de protección ante os embarazos non planificados e as ETS
Destinatarios:
·
Alumnado de 3º da ESO do IES
Catabois
Profesorado:
·
Dolores Allegue Bujía
·
Sonia Anido Doeijo
Temporalización:
·
Dúas sesión de 50 minutos
Desenvolvemento da
actividade:
Organizamos o desenvolvemento da
actividade en dúas sesións. A primeira sesión para a búsqueda da información e
a outra sesión para a posta en común desa búsqueda e as posibles dúbidas que puidesen xurdir ou ter con respecto ao tema a tratar.
Na primeira sesión se lles explicou aos alumnos en que ía consistir a ficha sobre a que iamos traballar. Mostróuselles a páxina web de QUEROTE+
explicándolles un pouco en que consiste e que conten e deixamos un
tempo para que navegasen pola páxina e se familiarizasen con ela. Tras esa toma de contacto coa páxina, pedíuselles, de xeito indiviual, que buscasen
información sobre as dúbidas que lles poidaran xurdir sobre as formas de
relacionarse afectivamente e que intentasen buscan 10 maneiras diferentes de
ter relacións eróticas que non implicasen posibilidade de embarazo.
Na seguinte sesión, os alumnos
achegaron maneiras diferentes de ter relacións eróticas que non impliquen
posibilidade de embarazo e puxéronse en común. Os alumnos chegaron as
seguintes relacións:
-
Apretas
-
Besos
-
Caricias
-
Sexo anal
-
Sexo oral
-
Masturbación
-
Felación
-
Masaxes
Tras
poñer todo isto en común, intentamos explicarlles as consecuencias
de non utilizar o preservativo nas relacións sexual que impliquen penetración e
se lles puxo fincapé no feito de que non só protexe do embarazo senón tamén das
enfermidades de transmisión sexual. Tamén se lles fala da importancia de facer
controis ginecolóxicos e urolóxicos posto que os controis son necesarios tanto
nas mulleres coma nos homes.
Algúns
alumnos teñen dúbidas así que intentamos resolvelas dentro das nosas,
as veces, limitacións xa que só podemosrespostar a
partir da experiencia e do coñecemento externo. Se lles recomenda ao alumnado acudir a un centro de planificación se as dúbidas non quedan debidamente
resoltas.
Conclusión:
Foron dúas sesións moi amenas onde,
cremos, que a rapazada viu resoltas moitas das súas dúbidas aínda que non
sendo expertas ás veces as explicacións puideron resultar explicadas só dende o
punto de vista da experiencia. Botamos en falta a presenza dun experto no tema
para poder contestarlle de maneira máis explícita o alumnado. Mais xa saben que na páxina Quérote teñen o seu espazo para mandar as dúbidas que lles serán respostadas de xeito anónimo polos especialistas na materia.
Dolores Allegue Bujía Sonia Anido Doeijo
Ningún comentario:
Publicar un comentario